Jazeker!
Al vind ik online altijd handiger en goedkoper.

Bron 1: tijdschrift : 'Musical-Nieuws'
Bron 2: online.
Bron 3. online ( + tijdschrift volgens de site)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1! :-)

Andere antwoorden (4)

Musicalliefhebbers mogen alle tijdschriften gewoon lezen hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha +1 voor de smile
Ja hoor kijk deze pagina

http://www.missmag.nl/db/direct/detail1.html?nummer=6461%20Musical%20Magazine
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Zou het blad nog bestaan? De gegevens zijn al meer dan vier jaar niet veranderd: "Deze gegevens van Musical Magazine zijn het laatst bijgewerkt op 07-02-2005" staat onderaan op de website.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou ik niet weten. Maar ze hebben ooit bestaan dus. hihi lol
nee volgens mij zijn er geen tijdschriften voor musicals,maar kijk op internet daar is genoeg te vinden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt zo gek nog niet bedenken, maar er is bij elk onderwerp wel een tijdschrift. Maar bij sommige blijft het eenmalig en zoals over auto's komen er vaker dingen uit dan Musicals.

Zoek anders nog even verder rond op internet of ga langs de dichtsbijzijnde boekenwinkel of bieb.